Reklama firmy w internecie jest podstawą do tego, aby nowi klienci dowiedzieli się o istnieniu naszej marki. Duża ilość narzędzi marketingowych ułatwia to zadanie. Czy zawsze musimy posiadać dużą ilość środków finansowych? Oczywiście, że nie! Niskim kosztem również możemy zwiększyć widoczność przedsiębiorstwa w sieci.

Konto na Instagramie
Firmowe konto na Instagramie to wyjątkowo skuteczny rodzaj promocji, jeśli naszą ofertę kierujemy w szczególności do młodzieży oraz młodych osób. Możemy przeprowadzać tutaj rozmaite konkursy, które zachęcą odbiorców do polubienia profilu, czy też skorzystania z oferty. Musimy pamiętać nie tylko o wartościowych zdjęciach, ale również treściach. Tutaj liczy się każdy detal. Nowe posty muszą być wrzucane regularnie.

Ogłoszenia na portalach branżowych
Ogłaszając się na portalach branżowych zwiększamy widoczność naszej marki. Im większym zaangażowaniem się wykażemy, tym lepiej. Pamiętajmy jednak o zdrowym rozsądku, gdyż spam nie jest tutaj mile widziany. Warto również zadbać o pozytywny wizerunek firmy w sieci. W tym celu powinniśmy stworzyć wizytówki w lokalnych katalogach.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów